پیشرفت ۹۰ درصدی طرح بهسازی میدان شهید مطهری قم

سپهر اقتصاد-مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر با بیان اینکه هم‌اکنون پروژه بهسازی میدان شهید مطهری دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: کف‌سازی، تکمیل آب‌نما و روشنایی این طرح به اتمام رسیده است.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بهسازی میدان شهید مطهری، اظهار کرد: این میدان به‌عنوان مرکز و محل تجمعات در هسته مرکزی، جزو میدان‌های اصلی شهر به شمار می‌رود که بهسازی این پروژه جز اولویت‌های سال جاری مدیریت شهری بوده است.  

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این پروژه دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: کف‌سازی، تکمیل آب‌نما و روشنایی این پروژه به اتمام رسیده و در حال طی کردن مرحله آزمایشی و زیر بارگیری برای بهره‌برداری نهایی است.  

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر ادامه داد: کاشت درختان پس از تکمیل کف‌سازی‌ها پیگیری خواهد شد و سازمان سیما، منظر و فضای سبز و منطقه هفت شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای اجرای فضای سبز به‌ویژه باغچه‌های بزرگ در میدان شهید مطهری هستند.  

خاکی با تأکید بر اینکه عملیات عمرانی پروژه به اتمام رسیده است، گفت: با توجه به روند پروژه می‌توان پیش‌بینی کرد که تا یک ماه آینده، این طرح به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر