پیشنهاد استاندار قم برای تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم

برای حل مشکلات اقتصادی ورزش استان پیشنهاد می‌کنم ظرف ۲ هفته آینده کمیته‌ای با ترکیب اقتصادی به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود تا مسائل مالی جامعه ورزش قم در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

سپهر اقتصاد- استاندار قم گفت: برای حل مشکلات اقتصادی ورزش استان پیشنهاد می‌کنم ظرف ۲ هفته آینده کمیته‌ای با ترکیب اقتصادی به دبیری  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود تا مسائل مالی جامعه ورزش قم در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، نشست صمیمی سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست صمیمی با روسای هیات‌های ورزشی استان قم که شب گذشته در سالن امان جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده صحبت‌های شما مورد تایید و تاکید ماست، واقعیت این است که توسعه ورزش نیازمند اتحاد شما مسئولین هیات‌های ورزشی است. استاندار قم در ادامه گفت: بخش خصوصی وظیفه‌ای در قبال مسئولیت‌های اجتماعی‌اش دارد که معتقدم باید این موضوع در بین آن‌ها فرهنگ‌سازی شود. واقعیت این است که اگر واحدهای صنعتی به ورزش ورود کنند شاهد اتفاقات بزرگ و بی‌نظیری در قم خواهیم بود. شاهچراغی اشاره کرد: سال گذشته مطرح شد تیم فوتسال استان که در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور مشغول به فعالیت است مالک باشگاه به دلیل مشکلات مالی تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفته است، این موضوع سریعا در دستور کار ما قرار گرفت و آقای شیرمحمدی باتوجه به ارتباط خوبی که با اهالی ورزش و صنعت دارد موفق شد یکی از شرکت‌های صنعتی بخش خصوصی را وارد میدان کند تا تیم به خارج از استان منتقل نشود. وی تاکید کرد: پیشنهادی که دارم ظرف دو هفته آینده کمیته‌ای با موضوع اقتصاد ویژه ورزش استان قم به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود، این کمیته با تشکیل یک ترکیب اقتصادی راه‌کارهای حل مشکلات مالی جامعه ورزش قم را مورد بررسی قرار دهد. شاهچراغی توضیح داد: موضوع دیگری که باید ظرف مدت زمان 2 هفته‌ای برگزار شود تشکیل مجمع ورزشی با حضور کسانی که حاضرند برای حل مشکلات ورزش استان راهکاری ارائه و اقدامی انجام دهند. در این مجمع مشکلات و ضعف‌های کلان ورزش مورد بررسی قرار گرفته شود و برای حل آن تقسیم وظایفی بین اعضا صورت بگیرد. استاندار قم در پایان گفت: برای ترویج ورزش و کشف استعدادهای برتر اداره‌کل ورزش و جوانان موظف است ارتباط خود را با معاونت ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش افزایش دهد تا با استفاده از این ظرفیت بتوانیم بحث استعدادیابی را از مدارس آغاز کنیم.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر