پیگیری مدیریت شهری برای افتتاح شهربازی فدک

سپهر اقتصاد-رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این مهم که مدیریت شهری آماده همکاری با مردم برای توسعه اقتصادی شهر است،گفت: با پیگیری های در حال انجام تا پایان فروردین ماه، امیدواریم مجوزات لازم برای شهر بازی فدک اخذ و در اختیار عموم مردم شریف قم قرار گیرد.

محسن محرری در بازدید از شهربازی فدک بر تکمیل این شهربازی در فروردین سال جاری تأکید کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد این شهربازی یکی از مطالبات جدی شورا از شهرداری بوده و تا امروز بیش از ۹۵ درصد از پروژه تکمیل‌شده است.

وی نیاز شهر به فضاهای تفریحی را موردتوجه قرارداد و افزود: تأمین مکان‌های تفریحی و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از مطالبات جدی مدیریت شهری بوده و باید در کنار توسعه فیزیکی شهر به این مهم نیز توجه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن بازدید از شهربازی تأکید کرد: باید ایمنی تمام وسایل بازی از طرف استاندارد تائید شده و سپس دستگاه‌ها در اختیار شهروندان قرار گیرد و درعین‌حال اداره استاندارد نیز با بهره‌بردار برای تسریع در امور همکاری لازم را داشته باشد.

وی با یادآوری نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام ” حمایت از تولید با مشارکت مردم” تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری بر رونق اقتصادی شهر و درنتیجه رشد تولید و اشتغال‌زایی با محوریت مردم تأثیر مستقیمی داشته و نیاز است از طرح‌هایی که مستقیماً مردم دخیل می‌شوند، حمایت کنیم.

محرری در پایان بیان کرد: مدیریت شهری برای حضور فعال مردم در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری تلاش کرده و سعی می‌کنیم پروسه‌های اداری زمان‌بر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و تشویق مردم کم کند تا تأمل سرمایه‌گذاران با شهر و شهرداری بیشتر شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر