چند خبر کوتاه از اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از ضبط یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هندا 600 سی سی در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و حکم به ضبط موتورسیکلت قاچاق داد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را در منزلی مسکونی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

بر اساس قانون، موتورسیکلت کشف شده قاچاق، به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

ترمز خودروی حامل کالای قاچاق در قم کشیده شد

متهم پرونده قاچاق انواع لوازم خانگی و پوشاک در قم به پرداخت بیش از هشت ميليارد ريال جزای نقدی محكوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده حمل انواع لوازم خانگی و پوشاکِ قاچاق به ارزش هفت میلیارد و 502 میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور ساوه به قم از یک دستگاه خودروی وانت بار این کالاهای به ظن قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

ضبط و جریمه، تاوان قاچاقِ بادام هندی در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت بیش از 2 میلیارد ریالی برای قاچاقچی بادام هندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق 50 حلب 10 کیلویی بادام هندی به ارزش یک میلیارد و 436 میلیون ریال در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 686 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این میزان بادام هندی به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر