کمبود خودرو بزرگ‌ترین چالش تأمین سرویس مدارس بعد از کرونا

سپهر اقتصاد- سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، کمبود سرویس را بزرگ‌ترین چالش در تأمین سرویس مدارس دانست و گفت: با بازگشایی مدارس بعد از حدود دو سال، ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرارگرفته اما با چالش‌های جدی در این بخش مواجه هستیم.

وی شرایط موجود را موردبررسی قرارداد و افزود: درحالی‌که بخش مهمی از سرویس مدارس را بخش خصوصی تأمین می‌کردند، در پی تعطیلی دو ساله مدارس و مشکلات معیشتی، رانندگان به مشاغل دیگر روی آورده و ما بخش مهمی از خودروهای خود را که در قالب سرویس‌های مدارس فعالیت داشته‌اند، ازدست‌داده‌ایم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری در تلاش است رانندگان را دوباره جذب کرده و از مدارس نیز خواسته‌ایم تا آمار مشخصی از تعداد خودروهای موردنیاز اعلام کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروها را داشته و دغدغه والدین و مدارس را رفع کنیم.

وی سپس از برگزاری جلسات مشترک با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی سرویس مدارس جلسات متعددی با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقلی برگزارشده و در تلاش هستیم نظم سال‌های گذشته را برقرار کنیم.

نیک ادامه داد: امیدواریم برای سال تحصیلی آینده با جذب تعداد خودروی موردنیاز، مشکلات کامل برطرف شود، اما امسال با توجه به بازگشایی نیمه‌وقت مدارس و کمبود خودرو امکان اجرای سیستم منظمی را نداریم و در تلاش هستیم بهترین سرویس‌دهی را به دانش آموزان داشته باشیم

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر