گرانفروشی، عامل تعزیر فروشنده لوازم خانگی

سپهر اقتصاد- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه 2 میلیارد ریالی یک واحد صنفی به اتهام گرانفروشی لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تقی حسام گفت: پرونده تخلف یک واحد صنفی عرضه کننده لوازم خانگی به دلیل گرانفروشی یک دستگاه یخچال فریزر و پنج نوع دستگاه ماشین لباسشوئی به ارزش 205 میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام گرانفروشی را محرز و متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 50 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از این واحد صنفی گزارش تخلف گرانفروشی را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

ترمز خودرو حامل کالای قاچاق در قم کشیده شد

متهم پرونده قاچاق کیف و پوشاک در قم به پرداخت بیش از پنج ميليارد ريال جزای نقدی محكوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تقی حسام گفت: پرونده حمل 360 عدد کوله پشتی و ساک مسافرتی و 148 ثوب لباس مردانه قاچاق به ارزش سه میلیارد و 728 میلیون ریال در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور کاشان به قم از یک دستگاه خودروی سواری این کالاهای به ظن قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات استان ارسال کردند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر