گردشگری سلامت، نقطه عطف ارتباطات اقتصادی قم-بغداد

سپهر اقتصاد-رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم گفت: گردشگری سلامت در سال‌های اخیر در کشور رو به افزایش بوده که استان قم با توجه به پتانسیل بالای خود باید از این فرصت استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، شهاب علی عرب در نشست دوستانه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم و برخی مدیران اتاق بازرگانی بغداد که روز 21 اسفند ماه سال جاری به میزبانی اتاق قم برگزار شد گفت: در سال‌های اخیر استان قم در حوزه گردشگری سلامت و به ویژه خدمات مربوط به حوزه درمان ناباروری پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که اتاق قم در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های خود، از این فرصت در جهت گسترش روابط با کشور عراق و همچنین تقویت بخش خصوصی استان بهره ببرد.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ارتباطات بیشتر بین دو استان بغداد و قم اشاره کرد و گفت: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم در جهت افزایش ارتباطات اقتصادی و گردشگری بین این دو استان تفاهم نامه همکاری برای امضا بین دو اتاق قم و بغداد را تدوین خواهد کرد.

در پایان این دیدار دوستانه نیز سهیر عیسی الجبوری با اهدای هدایایی از رئیس کمیسیون گردشگری اتاق قم تقدیر به عمل آورد. رئیس کمیسیون گردشگری اتاق قم نیز یادبودی از شهر قم به وی اهدا کرد. انتهای پیام/

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر