گردشگری قم متناسب با الگوی خاص این استان توسعه یابد

سپهر اقتصاد-معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: صنعت گردشگری، یکی از مزیت‌های قم برای رقابت با سایر استان‌ها در جذب سرمایه است که باید متناسب با الگوی مسیر بودن این استان توسعه یابد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: باید تمام دستگاه‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تلاش خود را به کار گیرند تا این مزیت که به واسطه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و وجود آثار تاریخی فراوان به دست آمده است، همواره محل مناسبی برای رشد و توسعه استان در تمام ابعاد از جمله اقتصاد باشد.

معاون استاندار قم به فراگیری اقتصاد در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه در جوامع گوناگون است که با رشد آن می‌توانیم تمام صنایع و کسب و کارها را رونق دهیم.

او همچنین به ساخت الگوی مناسب برای گردشگری اشاره و بیان کرد: ماندگاری مسافران در استان از اهداف تمام دستگاه‌های مرتبط در استان است؛ ولی باید به این موضوع نیز توجه کرد که استان قم، مسیر مسافران است و باید سعی کنیم تا تمام داشته‌ها و ظرفیت‌های استان را در قالب یک الگوی مشخص که مبتنی بر مسیر بودن استان مدون شده، برای گردشگران آماده و قابل ارائه کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر