گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن قم بصورت هفتگی ارزیابی می‌شود

سپهر اقتصاد- استاندار قم گفت: مدیران بخش مسکن استان موظف هستند گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را به‌صورت هفته‌ای در اختیار استاندار قرار بدهند تا روند همراهی و یا عدم همراهی دستگاه‌های مختلف به‌صورت دقیق مشخص شود.


گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن قم بصورت هفتگی ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدآقامیری در جلسه شورای مسکن، بیان داشت: بابیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن اولویت نخست دولت مردمی است، افزود: در همین خصوص مشکلات و موانع طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.

استاندار قم بابیان اینکه مسائل حوزه مسکن را به‌صورت شخصی رصد، ارزیابی و بررسی میدانی می‌کنم، اضافه کرد: هیچ‌کدام از معاونان و همکاران بنده از بازدیدهای میدانی از طرح‌های نهضت ملی و سایر دستگاه‌های اداری مطلع نیستند.

وی خاطرنشان کرد: بنده در طول هفته به‌صورت متوسط با ۲۰۰ نفر و در طول سال با ۴۰ هزار نفر دیدار مستقیم و چهره به چهره خواهم داشت که این تعداد فقط ۱۰ درصد جمعیت قم است در قالب این دیدارها مسائل و مشکلات جزیی مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی بهتر دیده می‌شود.

وی گفت: مدیران قم باید خود را خادم مردم بدانند و تمام تلاش خود را در حل مشکلات و مسائل آن‌ها سوق دهند.

آقامیری یادآور شد: عمده مشکلات مردم استان در حوزه مسکن است؛ مدیران در حل این معضل قدمی بردارند و التیامی بر درد مردم باشند. مدیران به‌جایی اینکه مشکلات آنان را به دستگاه‌های دیگر ارجاع دهند به‌صورت مستقیم آن‌ها را موردبررسی قرار دهند.

استاندار قم ادامه داد: مدیران در حل مشکلات و مسائل مستضعفان از امضا کردن مصوبات نترسند؛ حل مشکلات مردم نیازمند شجاعت، سرعت و دقت است.

آقامیری تاکید کرد: مدیران استان دست‌کم هفته‌ای ۲ روز را به دیدار مستقیم و چهره به چهره مردم اختصاص دهند و از دیدار بدون واسطه استقبال کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر