یک‌هزار و ۶۹۶ تُن برنج و شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان در قم تخصیص یافت

سپهر اقتصاد- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: یک‌هزار و ۶۹۶ تُن برنج خارجی و شکر برای مصرف خانوار و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال در استان تخصیص یافته‌است.

سعید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در همین رابطه بیان داشت: از میان سهمیه کالاهای اساسی تخصیص یافته به استان برای عرضه، یک‌هزار و ۱۶ تُن برنج خارجی و ۶۸۰ تُن نیز محصول شکر است که برای مصرف خانوارهای قمی در مراکز فروش توزیع می‌شود.

وی افزود: در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال با مشکلی مواجه نیستیم و حداقل به اندازه نیاز چندماه آینده استان کالاهای مورد نظر در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ذخیره سازی شده‌است.

وی ادامه داد: در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز استان در این ایام نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده‌است و ما با وضعیت مطلوب از نظر ذخیره سازی گندم و تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌ها، به استقبال ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال رفته‌ایم.

محمدی گفت: در خصوص نحوه فعالیت نانوایی‌های استان در ماه مبارک رمضان برای پاسخ به نیاز بیشتر مردم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفته و اتحادیه نانوایان در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی افزود: همچنین ما بسترهای لازم برای گسترش ساعت کار نانوایی‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ که متقاضی فعالیت تا زمان سحر هستند را فراهم کردیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ خیران عزیز هم در این ایام می‌توانند از طریق دستگاه کارت خوان نانوایی و همچنین استفاده از برنامه کاربردی «نظر» که در فروشگاه مجازی مایکت قابل دریافت است،‌ نسبت به انجام این کار خداپسندانه در این ماه مبارک اقدام کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر