یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان پلمب شد

سپهر اقتصاد-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در سخنانی اظهار داشت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و دیگر نقاط استان به ویژه واحدهای آلاینده، به صورت منظم و مستمر با حضور کارشناسان این اداره کل مورد کنترل و پایش قرار داشته و هرگونه تخلف زیست محیطی کاملا رصد می شود.


محمدحسین بازگیر با بیان اینکه اداره کل محیط زیست استان قم در راستای مقابله با تخلفات واحدهای آلاینده و صیانت از حقوق مردم، قاطعانه عمل می کند، گفت: در صورت وجود آلودگی در واحدهای صنعتی، اخطارهای لازم با اعلام مهلت مناسب جهت رفع آلودگی در چند نوبت برای آنها صادر می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: اگر واحدهای صنعتی نسبت به اخطارهای زیست محیطی بی‌اعتنا بوده و در جهت کاهش و رفع آلودگی اقدام مؤثری نداشته باشند، پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع داده شده و در صورت آلودگی شدید، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

🔸وی در پایان با اشاره به پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان با دستور قضایی، تصریح کرد: این اداره کل در جهت تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه همه تلاش خود را به کار گرفته و برای مقابله با تخلفات زیست محیطی در عرصه های انسانی و طبیعی، هیچگونه مماشات و مسامحه‌ای ندارد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر