۱۰۶ واحد صنعتی قم در دولت سیزدهم احیا شد

سپهر اقتصاد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از احیای ۱۰۶ واحد صنعتی در این استان طی دو سال گذشته و فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

حسن نادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد ۳۸ واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ ، ۶۲ واحد صنعتی در سال ۱۴۰۱ و ۶ واحد صنعتی در سال جاری احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد مصوبات سفر رییس جمهور به استان قم گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۴ طرح مصوب این سفر تامین اعتبار و در سال ۱۴۰۱ نیز ۵۲ طرح تامین اعتبار شد ضمن این که در سال ۱۴۰۲ تاکنون هفت طرح مصوب سفر رئیس جمهور به قم به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به طرح های مصوب تبصره ۱۶ در سال ۱۴۰۰ گفت: اعتبار پرداختی به طرح های مصوب در این سال ، ۲ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال بوده است.

نادری به طرح های مصوب تبصره ۱۶ در سال ۱۴۰۱ اشاره و تعداد آن ها را پنج هزار و ۲۲ طرح عنوان کرد و افزود: اعتبار پرداختی به این طرح ها ۶ هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به عملکرد طرح های مصوب تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۰ تعداد آن ها را ۹۸۱ طرح عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار پرداختی به این طرح ها هشت هزار و ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز پنج طرح مصوب تبصره ۱۸ داشتیم که اعتبار پرداختی به آن ها یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر