۱۲هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت قم پرداخت شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: سال گذشته با همکاری بانک‌های عامل، ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به متقاضیان در این استان پرداخت شد.

اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان برای تامین سرمایه مورد نیاز فعالیت‌های صنعتی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و ما در استان قم این موضوع را در قالب مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تسهیل با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است که از همه اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته به بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به صنعتگران استفاده کرده و در این رابطه روند معرفی تا پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان بخش صنعت را به صورت مستمر دنبال و گزارش آن را به استاندار ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش صنعت موجب افزایش سطح تولید و اشتغال می‌شود، ادامه داد: روند گسترش سرمایه‌گذاری و انجام فعالیت‌های تولیدی در قم طی سال‌های اخیر به نحوی است که امروز بسیاری از واحدهای صنعتی استان برای اجرای برنامه‌های خود به نیروی کار جدید نیاز دارند.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر