۳۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن به شهرک ویلایی طایقان قم معرفی شدند

سپهر اقتصاد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های سایت طایقان گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دارشدن به این سایت معرفی شده‌اند.

محمد اطهری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت طایقان ۴۸۰ هکتار مساحت دارد که هم اینک طراحی و زیرسازی ۴۰۰ هکتار از این سایت مسکونی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در سایت طایقان، چهار هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد، اضافه کرد: عملیات زیرسازی و خاک‌برداری سایت مسکونی طایقان از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار است.

اطهری با بیان اینکه ۵۵۰ واحد این سایت در مرحله بتن‌ریزی و اسکلت قرار دارند، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم پس از تکمیل سفت‌کاری و نمازی بیرون واحدهای مسکونی، آنها را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر آماده‌سازی بدون وقفه زیرسازی و زیرساخت‌های سایت طایقان، یادآور شد: واحدهای ویلایی این سایت طی یک بازه زمانی ۲۴ماهه تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: متراژ واحدهای ویلایی سایت طایقان بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ مترمربع طراحی شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر