اختصاص ۸ میلیارد تومان به بیماران صعب‌العلاج قم

سپهر اقتصاد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از اختصاص ۸ میلیارد تومان برای موضوع درمان بیماران صعب‌العلاج در چهار ماهه سال جاری خبر داد.

دکتر علی ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در کارگروه بیماران صعب‌العلاج گفت:حدود ۲۷ هزار بیمار صعب‌العلاج در قم به صورت ثبت شده داریم که خدمات‌رسانی به آن‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال ۸ میلیارد تومان برای موضوع درمان این بیماران در قم توسط سازمان‌های بیمه‌گر و صندوق اختصاص داده شده است؛ این خدمات شامل دارو، پرتویی، ویزیت، آزمایش، فیزیوتراپی بود که انجام شد.

ابرازه گفت: وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص بر ارائه خدمات گسترده و مطلوب به بیماران تاکید کرد

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های تصویری
آرشیو ماهانه