اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم

سپهر اقتصاد-ثبت نام «کاسبان امین» با هدف تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی در سطح استان قم آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون بازرگانی، توسعه تجارت اداره کل صمت استان در برنامه رادیویی «بی تعارف» با اشاره به اجرای طرح ثبت نام کاسبان امین برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم گفت: این طرح با دستور استاندار قم و با هدف تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی از سوی کاسبان امین در سطح استان اجرا می‌شود.

پَروان در این گفتگوی رادیویی ادامه داد: برای اجرای این طرح کاسبان امین از سوی اتحادیه‌های خواروبار، بنکداران و پروتئین که مساحت واحد صنفی آنها بالاتر از ۵۰ متر باشند شناسایی و پس از دریافت استعلام از اداره کل تعزیرات مبنی بر نداشتن سوء سابقه تعزیراتی و همچنین رعایت قوانین نظام صنفی، اخلاق مداری رعایت نکات بهداشتی و فرهنگی کارت کاسب امین صادر و پس از آن کالا‌های اساسی از درگاه کاسبان امین دارای کارت کاسب امین توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به دریافت کارت کاسب امین می‌توانند به سایت تنظیم بازار استان بخش ثبت نام کاسبان امین مراجعه و با ثبت اطلاعات و پس از کسب تاییدات لازم از سوی اداره کل تعزیرات موفق به دریافت کارت کاسب امین خواهند شد.

کنترل قیمت‌ها با اجرای طرح کاسبان امین

طرح ثبت نام کاسب امین با هدف حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار توزیع کالا‌های اساسی در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون بازرگانی، توسعه و تجارت اداره کل صمت استان با شرکت در برنامه رادیویی بی تعارف گفت: طرح کاسبان امین به دستور استاندار و برای توزیع کالا‌های اساسی از سوی کاسبان امین در سراسر استان در حال اجراست.

پَروان با اشاره به اینکه در این طرح کاسبان امین از سوی اتحادیه‌های خواروبار، بنکداران و پروتئین که مساحت واحد صنفی آنها بالاتر از ۵۰ متر باشند شناسایی و پس از دریافت استعلام از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی مشغول به فعالیت می‌شوند تاکید کرد: نشان کاسب امین دائمی نیست.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه، هزار فروشگاه به این طرح بپیوندند گفت: متقاضیان دریافت کارت کاسب امین می‌توانند برای ثبت نام به سایت تنظیم بازار استان مراجعه و پس از کسب تاییدات لازم در این طرح مشارکت نمایند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر