یارانه‌بگیران می‌توانند اعتبار یارانه خود را یک ماه زودتر استفاده کنند

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: در طرح کالابرگ الکترونیکی یارانه‌بگیر می‌توانند با اعتبار یارانه ماه بعد، یک ماه زودتر خرید کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در جمع خبرنگاران گفت: در طرح کالابرگ الکترونیکی همه خانوار‌های یارانه‌بگیرمی توانند یک مله زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح استفاده کنند.
وی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی که در ماه‌های قبل به صورت آزمایشی در چهار استان کشور اجرا شد بود از روز ۱۳ خرداد ماه در سراسر کشور از جمله استان قم آغاز شده است.
وزیری بااشاره به اینکه در قالب این طرح یارانه بگیران می‌توانند یارانه ماه آینده خود را برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی که پیش‌تر اعلام شده به صورت اعتبار خرید کالا در فروشگاه‌های متصل به طرح هزینه کنند گفت: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه، به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
وی افزود: خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالا‌ها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک، با نصب برنامه کاربردی "شما" از طریق برنامه‌های بازار و مایکت، یا با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر