آمادگی اتاق بازرگانی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه سلفچگان به فعالان اقتصادی

آمادگی اتاق بازرگانی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه سلفچگان به فعالان اقتصادی


سپهر اقتصاد-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم بر آمادگی اتاق بازرگانی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه سلفچگان به فعالان اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، محمد ایرانی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان که با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری بالای منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان این آمادگی را دارد که در فرصت های مختلفی که در اختیار دارد ظرفیت های منطقه ویژه را به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی معرفی کند.
وی با تاکید بر اینکه توسعه و رشد سرمایه گذاری در منطقه ویژه موجب رشد اقتصاد استان می شود گفت: یکی از ظرفیت های اطلاع رسانی که اتاق در اختیار دارد هیات نمایندگان اتاق ایران متشکل از قوی ترین و اثرگذارترین فعالان اقتصادی و تولیدی کشور است و ما این آمادگی را داریم که فرصتی برای منطقه ویژه در این جلسه برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری فراهم کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان قم با بیان اینکه بسیاری از فعالان اقتصادی استان و کشور با فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه سلفچگان آشنا نیستند خاطرنشان کرد: باید از ابزارهای اطلاع رسانی به صورت ویژه تری برای معرفی منطقه استفاده شود.
ایرانی همچنین ارائه پکیج های مختلف سرمایه گذاری و معرفی آنها به سرمایه گذاران را برای اقبال بیشتر به حضور در این منطقه ضروری دانست.

محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز با اشاره به اینکه از سال گذشته و با تغییر تیم مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نگاه مالکیتی به این منطقه را به نگاه مدیریتی تغییر دادیم، اظهار کرد: بر همین اساس با تلاش های صورت گرفته، جذب سرمایه گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته است.
داودآبادی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان در حال جبران عقب ماندگی های این منطقه در حوزه های زیرساختی و خدمات الکترونیک هستیم، افزود: ما به دنبال جذب سرمایه اجتماعی هستیم و هیچ سرمایه ای بالاتر از اشتغالزایی برای ما اهمیت ندارد و بنابراین سرمایه گذاری که اشتغال زایی بالایی داشته باشد، قطعاً شرایط بسیار مناسبی را برای دریافت زمین خواهد داشت.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر