بازدید هیأت رئیسه اتاق بازرگانی قم از سی‌امین نمایشگاه بین‌ المللی فرش دستباف

سپهر اقتصاد-اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی قم با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف بازدید کردند.
در جریان این بازدید که محمد ایرانی رئیس، ابوالفضل رجبیان نایب رئیس اول، محمد نوپوش نایب رئیس دوم، جواد کاظمی خزانه دار و حمید شعبانی منشی هیات رئیسه حضور داشتند، ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه، از غرفه‌داران در صنف بافندگان و فروشندگان فرش دستباف تمام ابریشم استان قم نیز به صورت ویژه دیدار و گفتگو بعمل آوردند.
گفتنی است، در دیدار اعضاء هیأت رئیسه اتاق بازرگانی قم با نام آوران و صادرکنندگان این هنر صنعت ملی بر حمایت اتاق بازرگانی قم در ابعاد مختلف زیرساختی و اصلاح فرایندهای قانونی تأکید شد.
نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف کشور در حالی از اول شهریورماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده که شرکت های صاحب برند و بین المللی استان قم در آن حضور داشته و علاقمندان می توانند تا هفتم شهریورماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر