درخواست مجوز تولید فرش دستباف در قم بیشترین تقاضا را دارد

سپهر اقتصاد- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: بررسی درخواست‌های ارائه شده در درگاه ملی مجوزها،‌ نشان می‌دهد درخواست صدور مجوز برای فعالیت در زمینه تولید فرش دستباف در این استان از جمله بیشترین مواردی بوده که در سامانه توسط متقاضیان دریافت مجوز کسب و کار ثبت شده‌است.

مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون این مطلب بیان داشت: توجه صورت گرفته به موضوع فرش دستباف در استان قم توسط افراد جویای کار،‌ بسیار حایز اهمیت است و نشان می‌دهد در صورت حمایت از این "هنر صنعت" تا چه اندازه می‌توان در استان فرصت‌های شغلی جدید ایجاد کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، وام تبصره ۱۸ به افرادی که از درگاه ملی، مجوزهای لازم برای کسب و کار خود را دریافت کرده باشند،‌ تعلق می‌گیرد و این فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه تولید فرش دستباف استان است تا سرمایه مورد نیاز برای ایجاد و توسعه کار خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: در کنار همه تلاش‌هایی که توسط مسئولان استان برای تسهیل صدور مجوزهای راه‌اندازی کسب و کار از جمله در بخش تولید فرش دستباف قم انجام می‌شود، باید به موضوع آموزش و مهارت افزایی نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا شاهد رونق هرچه بیشتر در این بخش‌های مهم اقتصادی استان باشیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر