لزوم توجه بیشتر به مشکلات خانواده های زندانیان

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم به همراه معاونین اشتغال ، اجتماعی و تعاون و اداره اتباع و روابط عمومی با حضور در انجمن حمایت زندانیان استان قم با خانواده های زندانیان دیدار و به درخواست‌ها و سوالات آنان پاسخ گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، وحید وزیری راد در این دیدار که باحضور سلمان پورمند مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت خانواده زندانیان گفت: برنامه ملاقات مردمی خانواده زندانیان با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان و به منظور کمک به رفع مشکلات و معیشت این خانواده‌ها انجام می‌شود.

وی حمایت از خانواده‌های زندانیان‌ را ضروری دانست و افزود: خانواده مددجویان از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که نبود سرپرست خانواده مشکلات فراوانی در معیشت این خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وزیری راد تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان یکی از مهمترین گام‌های توانمند سازی این خانواده هاست و در کاهش بزه اجتماعی بسیار موثر است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت: اعطای تسهیلات مشاغل خانگی، امور اتباع، اشتغال خانواده های زندانیان، تامین لوازم ضروری و مایحتاج زندگی ، آموزش خانواده ها و فرزندان زندانیان و مشکلات درمانی از مسائل مطرح شده در این ملاقات است.

در این برنامه که با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به درخواست‌ها و مطالبات مراجعین به زندان‌ها انجام شد، جمع زیادی از خانواده زندانیان مسائل، مشکلات و درخواست‌های قانونی خود را مطرح و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز دستورات لازم و فوری در خصوص رسیدگی به موارد مطروحه را صادر کرد.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر