نرخ سرویس مدارس شهر قم مشخص شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش قم، آخرین قیمت نرخ سرویس مدارس را اعلام کرد.

سپهر اقتصاد-رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش قم، آخرین قیمت نرخ سرویس مدارس را اعلام کرد.

به گزارش شهرنیوز، رضا شاهسواری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم، نرخ کرایه سرویس‌های مدارس در قم را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: تعیین نرخ کرایه سرویس‌های مدارس بر اساس متغیرهایی همچون مسافت منزل تا مدرسه، نوع وسایل نقلیه، هزینه‌های جاری خودرو و... مشخص می‌شود.

وی در تشریح این نرخ ابراز کرد: حداقل کرایه برای خودروهای پراید و تیبا با 4 دانش‌آموز، 532 هزار تومان با پنجشنبه تعطیل و با پنجشنبه غیرتعطیل 622 هزار تومان، برای سمند و پژو 576 هزار تومان و با پنجشنبه غیرتعطیل 675 هزار تومان و برای خودروی ون، 353 هزار تومان با پنجشنبه‌های تعطیل و 411 هزار و 500 تومان با پنجشنبه غیرتعطیل در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش قم ادامه داد: این نرخ کرایه پایه برای سه کیلومتر پیمایش است و تا 10 کیلومتر، این نرخ با 10 درصد افزایش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صلاحیت اخلاقی، انتظامی رانندگان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم باید صورت گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی بر شهرداری قم نیز از آمادگی و احتمال سرویس‌دهی مدارس به 30 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید خبر داد.

قاسم طالبی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم، با اشاره به آمادگی سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات سرویس‌دهی به مدارس اظهار داشت: سال گذشته به بیش از 12 هزار دانش‌آموز خدمات سرویس مدارس ارائه شد.

وی با بیان اینکه برای سرویس مدارس به 8 شرکت تحت پوشش مجوز داده‌شده است، ابراز کرد: در سال جاری به دنبال پوشش 100 درصدی دانش‌آموزان در سرویس مدارس هستیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی بر شهرداری قم از آمادگی و احتمال سرویس‌دهی مدارس به 30 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید خبر داد.

طالبی با تأکید بر اینکه دوره‌های تخصصی حرفه‌ای و اخلاقی ویژه رانندگان سرویس مدارس برگزار خواهد شد، یادآور شد:  از خانواده دانش‌آموزان درخواست می‌شود با توجه به بررسی‌ها و نظارت‌ها، از واگذاری سرویس‌های مدارس به‌صورت آزادبر خودداری کنند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر