1500 فرصت شغلی در منطقه ویژه سلفچگان ایجاد می‌شود

سپهر اقتصاد - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با توجه به گسترش حجم سرمایه‌گذاری و اقدام‌های انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، تا یک سال‌آینده حداقل یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در واحدهای صنعتی این منطقه ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، محمود داوودآبادی افزود: گسترش سرمایه‌گذاری و اشتغال رویکرد اصلی فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است و در همین راستا بستری فراهم شده تا مدیران واحدهای صنعتی مستقر در این مجموعه در همه روزهای سال برای پیگیری کارهای خود به مدیران منطقه دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به تفاهم و تعامل ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در راستای توسعه اقتصاد استان و کشور ، افزود: این ارتباط دوسویه میان تولیدکنندگان و مدیران موجب شده‌ تا این منطقه در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد و روز به روز شاهد استقبال بیشتر ایشان برای راه اندازی واحد صنعتی در آن باشد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های محوری مورد توجه در فرآیند توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این منطقه است که به همین منظور تسهیلات بی‌نظیری برای تخصیص زمین رایگان در منطقه به بهره‌برداران این شرکت‌ها نیز درنظر گرفته‌ شده‌است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر