انتقاد امام جمعه پردیسان قم از آپارتمان‌سازی 

سپهر اقتصاد- امام جمعه پردیسان گفت: در برخی مناطق با پافشاری مردم ساخت و ساز ویلایی تصویب شد. مردم خانه‌ها را ساختند و ساکن شدند. اما برخی آپارتمانی‌ها از خاک بالاتر نیامده اند، زمین رایگان به مردم بدهند، خودشان می‌توانند مدیریت کنند و خانه خود را به صورت مرحله‌ای بسازند و از این گرفتاری در بیایند.

فارس من| انتقاد شدید امام جمعه پردیسان قم از آپارتمان‌سازی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان با انتقاد از بی توجهی به مصوبه دولت در خصوص ویلاسازی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در مصوبه ای که در حضور نماینده رئیس جمهور و معاون وزیر به تصویب رسیده آمده است که اقدام لازم برای تغییر ۵۶۰ هکتاری به واحدهای یک طبقه ظرف مدت یک ماه باید انجام شود.

وی با بیان اینکه اینجا ما زیر بار آپارتمان سازی نخواهیم رفت، افزود: هنوز با همان فرمول قبلی دارند بیت المال را هزینه می کنند و روی همان ریل قبلی پیش می روند.

امام جمعه پردیسان بیان داشت: با چه زبانی باید گفت!؟ مردم اینچین عملکرد و دهن کجی به مصوبات را تحمل نخواهند کرد. ظاهرا منافع یک عده‌ای در همین کار است و گرنه خانه که برای شما نیست، شما برای یک عده ای دارید میسازید، او هم می‌گوید آپارتمان نمیخواهد، نه میخواهد و نه می‌تواند.چرا راهی را می‌روید که می‌دانید بی‌نتیجه است؟.

وی گفت: در برخی مناطق با پافشاری مردم ویلایی تصویب شد. مردم خانه‌ها را ساختند و ساکن شدند. اما برخی آپارتمانی‌ها از خاک بالاتر نیامده اند، زمین رایگان به مردم بدهند، خودشان می‌توانند مدیریت کنند و خانه خود را به صورت مرحله‌ای بسازند و از این گرفتاری در بیایند. ما شاهد مشکلات اینچنین مسکن‌سازی(آپارتمان سازی) هستیم، وقتی میگوییم آپارتمان سازی نه، بخاطر این مشکلات است.

حامدی افزود: زمین رایگان به مردم بدهند، خودشان می توانند مدیریت کنند و خانه خود را به صورت مرحله‌ای بسازند و از این گرفتاری در بیایند از استاندار و نمایندگان انقلابی و ولایی این درخواست را داریم که جلوی برنامه آپارتمان‌سازی را بگیرند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.