بررسی مشکلات منطقه پردیسان قم با حضور استاندار

سپهر اقتصاد-استاندار قم و جمعی از مدیران استان با حضور در منطقه پردیسان مشکلات اهالی این منطقه را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمد آقامیری، استاندار قم بررسی مشکلات و طرح‌های مقفول مانده پردیسان را از مهمترین مطالبات این منطقه عنوان کرد و افزود: زمان بندی صورت گرفته در جلسات سفر‌های استانی قرمز استانداری است و مدیران استان باید نسبت به مصوبات پیگیری ویژه داشته باشند.

در این جلسه تعیین تکلیف ورزشگاه پردیسان که ۱۱ سال است نیمه کاره رها شده مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد حداکثر ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف شود.

بررسی وضعیت بیش از ۳۵ هزار واحد ساختمانی، بدون مجوز پایان کار دستور بعدی این جلسه بود که مقرر شد ظرف مدت یک ماه کلیه تعاونی‌های بلاتکلیف به شهرداری برای تقاضای ثبت پایان کار مراجعه کنند.

این مدت برای تعاونی‌هایی که مشکلات اساسی دارند تا پایان امسال مقرر شد، در صورت عدم مراجعه بعد از پایان مهلت قانونی تمامی فعالیت‌های بانکی اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها مسدود می‌شود.

در این جلسه همچنین ساخت کتابخانه مرکزی در پردیسان سوم کتابخانه پردیسان در زمینی به وسعت ۵ هزار متر تصویب شد و مقرر گردید تا پایان سال ۱۴۰۳ ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ساخت تعداد ۶ واحد مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی در منطقه پردیسان مصوبه بعدی بود که شهرداری موظف گردید تا پایان سال ۱۴۰۳ این مجتمع‌ها را بسازد.

ارتقای ۲ کلانتری موجود در پردیسان و اختصاص زمین برای ساخت کلانتری در سایت ۵۶۰ هکتاری هم در این جلسه مصوب شد.

آسفالت و تکمیل پیاده رو‌های پردیسان تا پایان شش ماه نخست سال آینده، مصوبه‌ بعدی این جلسه بود.

تعیین تکلیف اجرای زیرساخت‌های سایت‌های جدید در حال ساخت، تکمیل و احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی بالا دست سایت ۵۶۰ هکتاری حداکثر ظرف مدت ۶ ماه، تعیین تکلیف صدور مجوز پایان کار بیمارستان مادر، اختصاص زمین برای ساخت ۵ پایگاه اورژانس و ۱۳ پایگاه سلامت در پردیسان، ساخت ۵ مرکز اورژانس اجتماعی ساخت شعبه بانک‌های دولتی در پردیسان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر