۹۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل قم در دولت سیزدهم اجرایی شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۹۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تاکنون اجرایی شده‌ که این موضوع نشان دهنده اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان است.


اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این رابطه بیان داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان طی ۲ سال گذشته ۶۴ جلسه با ۷۶۲ مصوبه تشکیل داد که ۷۲۴ مورد مصوبه‌های آن اجرایی شده و موارد محدود باقی‌مانده نیز توسط دستگاه‌های مرتبط در دست پیگیری است.

وی افزود: جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار و حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، منظم و مستمر به صورت ستادی و میدانی (حضور در واحدهای تولیدی) برگزار و در آن تصمیم‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران قمی، گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش درخواست‌های ورودی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۲ سال گذشته، از جمله مواردی است که نشان می‌دهد، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در قم قبل از بررسی در ستاد تسهیل توسط کارگروه‌های تخصصی به سرعت رسیدگی و برای رفع آن اقدام می‌شود که این روش سرعت و اثر بخشی فعالیت‌های ستاد را بسیار افزایش داده‌است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر