هشت هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا اواسط سال آینده تحویل می‌شود

سپهر اقتصاد-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: از مجموع هشت هزار واحد مسکونی در دست احداث بنیاد مسکن قم، چهار هزار واحد تا پایان امسال و چهار هزار واحد نیز تا اواسط سال ۱۴۰۴ تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

محمد اطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سایت ۱۷ هکتاری پردیسان یک هزار و ۳۴۰ واحد در حال احداث است که عملیات عمرانی بخش مهمی از آنها به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در سایت ۲۲ هکتاری پردیسان نیز یک هزار و ۷۹۲ واحد، در سایت طایقان چهار هزار واحد و سایر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز ۴۱۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در حال ساخت می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال بخش مهمی از واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: چهار هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری و چهار هزار واحد دیگر نیز تا نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به مردم تحویل می‌شود.

اطهری با بیان اینکه کیفیت و پیوست فرهنگی واحدهای بنیاد مسکن قابل‌توجه است، تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آماده‌سازی به‌موقع زیرساخت‌ها توسط نهادهای متولی است.

وی بیان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان قم، ۱۶ هزار واحد مسکونی توسط این نهاد انقلابی احداث و تحویل مردم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام های انجام شده در روستاهای استان، گفت: افزون بر ۵۳ درصد از خانه‌های فرسوده روستایی قم تاکنون نوسازی شده و امسال نیز ۲ هزار واحد دیگر نوسازی می‌شود.

اطهری عنوان کرد: برای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

خبرنگار: نجمه وفایی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر