استاندار قم بر اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری تاکید کرد

سپهر اقتصاد - استاندار قم با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در زمینه تخصیص اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری به عنوان پشتیبان اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری قم، اضافه کرد: از طریق افزایش تعاملات و هماهنگی های درون استانی و ملی، باید مسیر رسیدن به هدف‌های نهایی مد نظر این طرح فراهم شود.

به گزارش  روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار هماهنگ و تعامل بین همه بخش‌ها، گفت: باید از فرصت موجود برای بهره‌برداری از اعتبارات و مجوزهای صادر شده برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده شود.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیصی و مجوزهای صادره برای طرح‌های اولویت دار شهری در سفر ریاست جمهوری به قم، ادامه داد: با هم افزایی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود، زمینه عملیاتی شدن این طرح‌ها فراهم شود.

استاندار قم با بیان این که شهر قم از منظر اجتماعی و فرهنگی نیازمندی‌های فراوانی دارد ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات، به سمت توسعه متوازن شهری حرکت کنیم.

در این جلسه مقرر شد کارگروهی برای تعیین تکلیف طرح‌های در حال اجرا در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشکیل شود، همچنین کلیات طرح سند مشارکتی بازآفرینی محله دروازه ری قم در راستای طرح توسعه این محله مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر