اعطای ۱۸۰ میلیارد تسهیلات به ۲۸ واحد صنعتی و کشاورزی قم

سپهر اقتصاد- دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، گفت: ۲۸ طرح و واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت یکصد و هشت میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  محمود سیجانی، دبیر کارگروه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان در سی و چهارمین جلسه این ستاد، گفت: در یک هفته گذشته ۷ طرح واحد صنعتی برای دریافت، ۸۹۳ میلیارد ریال تسهیلات و ۲۱ واحد و طرح کشاورزی برای دریافت ۱۸۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی قسطی کرد بدهی‌های تامین اجتماعی، بانکی و مالیاتیِ چهار واحد معرفی شده به این ستاد، تمدید مجوز ساخت یک واحد نیمه ساز و تامین مسیر دسترسی یک واحد صنعتی در آزادراه قم گرمسار را از دیگر مصوبات سی و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد.

واگذاری اشتراک برق بدون ارائه خدمات موضوعی بود که در این نشست مطرح شد و استاندار مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های خدمات رسان مانند آب و برق را ملزم کرد موانع ارائه زیرساخت را بررسی و برای رفع آن اقدام کنند.

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم نیز در این جلسه تامین انرژی را از نیاز‌های توسعه استان خواند و تصریح کرد: سرمایه گذار نباید معطل مسائل بین سازمانی بماند و اینگونه مشکلات باید بدون اتلاف وقت رفع بشود.

وی تاکید کرد: رفع موانع تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از وظایف جاری دستگاه‌های خدمات رسان است.

استاندار امروز همچنین از شهرک «قم سه» که محلی برای فعالیت دو صنف چاپ و نشر و بنکداران است بازدید و بر سرعت یافتن واگذاری زمین به این دو صنف تاکید کرد.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر