افزایش قدرت ریسک‌پذیری لازمه خروج ضلع شرقی حرم مطهر از وضعیت موجود است

سپهر اقتصاد-رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم، ریسک‌پذیری در کنار نظارت و اثبات اهلیت سرمایه‌گذار را دو شرط لازم برای خروج پروژه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر از وضعیت موجود ارزیابی کرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم ادامه داد: ۴۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت پروژه ضلع شرقی حرم مطهر برای مشارکت با سرمایه‌گذار برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در پروژه ضلع شرقی حرم مطهر باید ملاحظاتی که در سطح استان وجود دارد موردتوجه سرمایه‌گذار باشد، ابراز داشت: ظرفیت‌سازی پارکینگ برای توسعه آینده شهر قم باید در حوزه مشاوران و معاونان شهرداری قم مورد اهتمام باشد.

رمضانی خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه ضلع شرقی حرم مطهر در کنار نظارت بر سرمایه‌گذار احتمالی، باید قدرت ریسک‌پذیری مجموعه مدیریت شهری برای خروج این طرح از وضعیت کنونی جدی گرفته شود.

وی یادآور شد: هدف از سرمایه‌گذاری در پروژه ضلع شرقی حرم مطهر ایجاد یک مجموعه شکیل و یکپارچه با دقت نظرهای زیاد کارشناسی است، چراکه با توجه به ویژگی‌های این طرح امکان تغییر در ساختار کلی آن وجود ندارد و لازم است تا ملاحظات سال‌های آینده موردتوجه باشد

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر