افزایش ۱۶ نانوایی در منطقه پردیسان قم 

.

سپهر اقتصاد--مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: به منظور تامین نان مورد نیاز شهروندان در منطقه پردیسان ۱۶ نانوایی جدید در این منطقه ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان از اضافه شدن ۱۶ نانوایی جدید در منطقه پردیسان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۳ نانوایی در این منطقه فعال بود که در شورای آرد و نان تصمیم به افزایش نانوایی‌ها گرفته شد.

سعید محمدی افزود: با افزایش تعداد نانوایی‌ها ۴ هزار و ۶۴۸ کیسه به سهمیه آرد پردیسان اضافه شد و در حال حاضر ۵۹ واحد نانوایی در پردیسان فعالیت می‌کنند. 

 وی در خصوص تامین و توزیع کالا‌های اساسی هم گفت: در دو سال گذشته ۳۶۰ هزار تن گندم به استان وارد شد که به نسبت گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

محمدی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته ۱۳ هزار و ۲۷۲ تن برنج و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن شکر در استان توزیع شده است که به نسبت مدت قبل از آن به ترتیب ۸۰ و ۲۰ درصد افزایش توزیع داشته ایم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه در حال حاضر برای ۵ ماه ذخیره گندم در استان وجود دارد افزود: ۳ هزار تن شکر و هزار و ۵۰۰ تن برنج هم در انبار کالا‌های اساسی ذخیره شده است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر