بازگشت ۹ هزار متقاضی قمی رد درخواست شده به دلیل واریز نکردن آورده به نهضت ملی مسکن

سپهر اقتصاد-متقاضیان قمی که در یک سال گذشته با وجود دریافت پیامک، واریزی نداشتند با تأمین زمین و اراضی، امکان ادامه کار برای آنها فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، با بیان اینکه متقاضیانی که با وجود دریافت پیامک، در موعد مقرر واریز وجه نداشته اند یا بعد از مهلت اعلامی نسبت به تکمیل آورده اقدام کرده بودند تصریح کرد: وضعیت نمایه سامانه از تخصیص طرح به رد درخواست تغییر کرده بود که با توجه به تأمین زمین، این گروه به مرور وضعیت پروفایلشان به تایید اولیه و تایید نهایی تغییر خواهد کرد تا در زمان مقتضی افتتاح حساب شده و با واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی به طرح‌ها متصل شوند.

سید روح الله حسینی افزود: این دسته از متقاضیان در اراضی طایقان، اسلام آباد قنوات و پرنیان به قید قرعه کشی تخصیص طرح خواهند شد و برایشان خانه‌های ویلایی احداث می‌شود.

وی با اشاره به زمان بر بودن روند این اقدامات گفت: در مرحله اول نمایه این افراد به حالت تایید اولیه و تایید نهایی در خواهد آمد و در مرحله دوم افتتاح حساب می‌شوند و بعد از انجام مراحل قرعه کشی، در یکی از سه سایت اعلامی تخصیص طرح خواهند شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم تاکید کرد: با توجه به اینکه این فرآیند از سوی اداره کل انجام خواهد شد نیازی به اقدام از سوی متقاضیان مسکن ملی نیست.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر