برای بهبود وضعیت مدیریت پسماندها در قم باید هرچه بیشتر تلاش کنیم

سپهر اقتصاد-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت:برای بهبود وضعیت مدیریت پسماندها در قم باید هرچه بیشتر تلاش کنیم

محمدحسین بازگیر در دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: راه اندازی مجدد گشت مشترک محیط زیست و شهرداری در حریم و محدوده شهر قم جهت شناسایی واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی تولیدکننده پسماند و تخلفات پسماندسوزی، مسأله بسیار مهمی است که باید انجام شود.

وی بر ضرورت استفاده از تجربه های موفق دیگر شهرها در مدیریت پسماندها تأکید کرد و گفت: در شهر قم نیز باید هرچه بیشتر برای بهبود وضعیت و ارتقاء جایگاه مدیریت پسماندها برنامه ریزی و تلاش کرده و از انجام هرگونه تخلف زیست محیطی در این حوزه پیشگیری کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگسازی در رابطه با مدیریت پسماندها، خاطرنشان کرد: با توجه به بروز تخلفات پسماندسوزی از سوی برخی اتباع، ارائه آموزش و اطلاع رسانی به آنها با هماهنگی استانداری قم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان وضعیت بسیار نامناسب زباله گردی در قم و مشکلات اجتماعی، بهداشتی و زیست محیطی آن را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و مشارکت تمامی نهادهای مسؤول به ویژه قوه قضائیه، بتوانیم موانع و مشکلات در حوزه پسماندها را به خوبی برطرف کنیم.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر