بهره برداری از دو دستگاه ترانس هوایی در شهرک قدس

برق ۲۳ بانک پرمصرف استان قم قطع شد

سپهر اقتصاد-مدیر امور برق منطقه ۴ از نصب و بهره برداری دو دستگاه ترانس هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار مصرفی محدوده شهرک قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، حمید رزاقی مدیر امور برق منطقه ۴ گفت: به علت افزایش چشمگیر بار مصرفی در محدوده خیابان قدوسی شهرک قدس که موجب ایجاد نوسان برق و ضعف ولتاژ شدید و عدم واگذاری انشعابات جدید در این محدوده شده بود، اداره کنترل و نظارت منطقه اقدام به بررسی موضوع نمود و پس از تجزیه و تحلیل شبکه موجود و ارائه طرح نصب ترانس اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

مهندس رزاقی در ادامه افزود: با تلاش و همت جهادی اکیپ های نوسازی منطقه، دو دستگاه ترانس هوایی با احداث حدود ۱.۵ کیلومتر شبکه و با هزینه ای بالغ بر ۲۷.۵ میلیارد ریال نصب و در مرداد ماه امسال و همزمان با اوج مصرف برق به بهره‌ برداری رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رشد تصاعدی بار در منطقه مذکور به علت ساخت و سازهای صورت گرفته، موجب اختلال در واگذاری و فروش انشعاب، همچنین نوسان برق و خاموشی های مکرر شبکه، منجربه ایجاد مشکلاتی برای برخی از مشترکین گردیده بود که در یک برنامه جهادی دو دستگاه ترانس هوایی در انتهای کوچه های ۷ و ۱۵ خیابان شهید قدوسی نصب گردید.

وی در پایان افزود: بحمدلله با اجرای این طرح مشکل ضعف ولتاژ منطقه بر طرف شد، همچنین زیر ساخت واگذاری ۴۰۰ آمپر برق به مشترکین جدید نیز فراهم گردید.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر