تعطیلی استان همزمان با سراسر کشور بدلیل افزایش دمای هوا

مصرف برق می‌کنند.تعطیلی استان همزمان با سراسر کشور بدلیل افزایش دمای هوا

سپهر اقتصاد-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از تعطیلی همه ادارات استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱و ۱۲ مردادماه همچون سراسر کشور خبر داد

.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور، تعطیل رسمی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به گرمای بیش از حد هوا و احتمال شیوع بیماری های ناشی از آن در روزهای آتی، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: تعطیلی شامل همه دستگاه های اجرایی، ادارات، نهاد ها ، شهرداری ها و مراکز آموزشی خواهد بود و فقط مراکز درمانی و امدادی مثل اورژانس، حوادث و … مشغول فعالیت جاری خود می باشند.

وی از تعطیلی کلیه بانکهای استان خبر داد و افزود: شعب کشیک بانکها برای پاسخ به نیازهای ضروی مشخص شده و ارائه خدمات خواهند نمود.

قریشی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه در مصوبه دولت تعطیلی رسمی (عمومی) اعلام شده است، لذا علاوه بر مراکز دولتی بخش های غیردولتی و خصوصی نیز مشمول مصوبه بوده و موظف به تعطیلی در روزهای ذکر شده می باشند.

⚡️صفحه رسمی شرکت توزیع نیروی برق استان قم👇
🆔 @qepd_qom

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر