تلاش برای رسیدن به الگوی سرمایه گذاری کارآمد در قم

نخستین جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی محور قم- تهران برگزار شد/تلاش برای رسیدن به الگوی سرمایه گذاری کارآمد در قم

سپهر اقتصاد -نخستین جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی محور قم- تهران جهت سرمایه‌گذاری‌های مختلف با دستور استاندار قم به منظور تجمیع اقدامات انجام شده توسط معاونت‌های مختلف در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، در این جلسه محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی ، ابوالقاسم مقمیی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و برخی از مدیران دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند.

محسن امیدیان در جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی محور قم- تهران جهت سرمایه‌گذاری‌های مختلف که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های تقویت زیرساخت در استان قم، اظهار کرد: در این راستا جلسات مختلفی در معاونت‌های استانداری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استاندار قم نظر داشتند که این حرکت به صورت مشترک و متمرکز دنبال شود، مطرح کرد: بخش قابل توجهی از محور توسعه استان، ابتدای اتوبان قم-تهران است و چندین مورد در این منطقه باید تعیین تکلیف انجام شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تعیین تکلیف این زمین یک حرکت زمان‌بر و مستمر باید باشد، عنوان کرد: در جلسات ابتدایی محور عوارضی قم-تهران را مدنظر قرارداده‌ایم تا در صورت رسیدن به یک الگوی مشخص، این الگو را در سایر محورها نیز پیاده کنیم.

ابراهیم معتمدی در جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی قم- تهران جهت سرمایه‌گذاری‌های مختلف که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دغدغه سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی در تمام معاونت‌ها وجود دارد، اظهار کرد: تجمیع اقدامات انجام‌شده در معاونت‌ها می‌تواند خروجی موثرتری داشته باشد. وی با بیان اینکه زمین در اختیار دو مجموعه منابع طبیعی و راه و شهرسازی است، مطرح کرد: این زمین‌ها یا به افراد و یا به دستگاه‌ها واگذار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه باید محورهای مشخصی را واگذاری مشخص کنیم، عنوان کرد: دو مجموعه منابع طبیعی و راه و شهرسازی نیز باید به‌صورت لیست شده متناسب با شاخص‌ها واگذاری‌های خود را ارائه کنند. وی ادامه داد: باید واگذاری‌ها تعیین تکلیف شود و به روز بدانیم که افراد و دستگاه‌هایی که زمین دریافت کرده‌اند در چه مرحله‌ای قرار دارند و تاکنون چه اقداماتی انجام داده‌اند.
خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.