تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی قم رو به افزایش است

سپهر اقتصاد-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به وضعیت مناسب فعالیت‌های اقتصادی در حوزه صنعت استان گفت: میزان تولید و تعداد افراد شاغل در شهرک‌های صنعتی قم رو به افزایش است.

روح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده با توجه به رونق فعالیت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی قم، این شهرک‌ها برای استقرار صنایع متناسب با سیاست‌های کلان استان، تا حد مشخصی توسعه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به این که به دنبال استقرار صنایع با ارزش افزوده بالا در قم هستیم،‌ گفت: با توجه به استقبال فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی قم و محدودیت زمین در این شهرک‌ها، اولویت واگذاری با صنعتگرانی است که به دنبال راه‌اندازی صنایع دانش‌بنیان، پاک، کم آب‌ و با نیاز به انرژی کمتر برای تولید محصول هستند.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی قم که به‌مناسبت‌های مختلف و به صورت مستمر در طول سال صورت می‌گیرد نشان از روند رو به رشد تولید و اشتغال در این بخش‌های مهم اقتصادی استان دارد و ما به دنبال فراهم کردن هرچه بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز بهره‌برداران برای تقویت عملکردشان هستیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر