تکمیل زیرساخت‌های شهر قم با ایجاد 35 تقاطع غیرهمسطح


سپهر اقتصاد-شهردار قم ایجاد 35 تقاطع غیرهمسطح و شکل‌دهی به بلوارهای و بزرگراه‌های شهری را گامی برای تکمیل زیرساخت‌های شهری و ایجاد مقدمه امور نرم‌افزاری توصیف کرد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اظهار داشت: تأکید بر ایجاد 35 تقاطع غیرهمسطح و تکمیل بزرگراه‌ها و بلوارهای شهری به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های شهر قم است.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌های شهر برای پرداختن به امور نرم‌افزاری مانند مسائل هوشمند سازی و موضوعات فرهنگی امری ضروری است.

شهردار قم با اشاره به اینکه برنامه دوم راهبردی شهرداری بیشتر به مسائل نرم‌افزاری تکیه دارد افزود: در دو سال باقی‌مانده از این برنامه باید تمرکز اساسی بر مسائلی مانند هوشمند سازی شهر، شهرداری الکترونیک، اقدامات فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

وی داشتن دغدغه در پیشبرد امور را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بایسته برای مدیران دانست و گفت: کار و تلاش در چارچوب دستورات اسلامی همیشه مورد تأکید شهرداری قم است.

سقائیان نژاد اظهار داشت: همیشه تأکید کرده‌ایم که هر فعالیت و تلاشی باید با رعایت الزامات شرعی همراه باشد و در این قالب چارچوب‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 194 شهرداری قم دو هزار میلیارد تومان بدهی کلان بانکی و 560 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داشت افزود: در حال حاضر بدهی‌های بانکی ما در حد عرف بوده و بدهی به پیمانکاران نیز به کمتر از 50 میلیارد تومان رسیده است.

شهردار قم اطمینان، پایداری، سلامت و دوراندیشی را از خصوصیات مدیریت مالی و اقتصادی شهرداری قم دانست و گفت: در هر جایگاهی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که زمینه برای بهبود شرایط آینده فراهم شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر