جذب هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان بودجه متمم سفر رئیس‌جمهور به قم

سپهر اقتصاد_سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی گزارشی در خصوص متمم سفر، اظهار کرد: در این قالب توانسته‌ایم اعتبار هزار و 949 میلیارد تومانی برای استان قم مصوب کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهادات استان بیش‌ از این مبلغ بود، ولی در نهایت با این اعتبار به توافق نهایی رسیدیم، عنوان کرد: همکاری و همراهی خوبی در وزارتخانه‌ها و بدنه دولت وجود دارد ولی کمبود منابع موجب بروز محدودیت‌هایی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم با بیان اینکه پیشنهادات استان بیش‌ از این مبلغ بود، ولی در نهایت با این اعتبار به توافق نهایی رسیدیم، عنوان کرد: همکاری و همراهی خوبی در وزارتخانه‌ها و بدنه دولت وجود دارد ولی کمبود منابع موجب بروز محدودیت‌هایی شده است. استاندار قم با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های موجود ابراز کرد: بسیج سازندگی ظرفیت قانونی است که مصوبه مجلس شورای اسلامی را نیز اخذ کرده درنتیجه باید از این ظرفیت استفاده شود. شاهچراغی ادامه داد: متأسفانه در گذشته از این ظرفیت در استان قم به شکل درستی استفاده نمی‌شد، اما طی 3 سال گذشته اتفاقات خوبی رقم خورده است. استاندار قم با اشاره به طرح گزارش اقدامات و برنامه های حوزه جهاد کشاورزی استان، خاطرنشان کرد: ستاد و کارگروهی برای پیگیری مسائل کشاورزی استان با مدیریت معاونت اقتصادی استانداری تشکیل شود. در پایان نیز شاهچراغی تأکید کرد: برخی از مجموعه‌های کلان آمادگی و ظرفیت لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی دارند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.