خرید و فروش امتیاز واحد‌های نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

سپهر اقتصاد-سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان قم گفت: بر اساس ابلاغیه معاون قضایی دادستان هر گونه خرید و فروش حق امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،سعیدکاویانی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه معاون قضایی دادستان هر گونه خرید و فروش حق امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی است گفت: خرید و فروش حق امتیاز نهضت ملی مسکن پایه و اساس حقوقی ندارد و وکالت‌هایی که در دفاتر اسناد داده می‌شود با چالش‌های قانونی روبرو خواهد شد و با فوت افراد وکالت‌ها نیز باطل می‌شود.

 محمدحسینی نماینده وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی و نظارت عملکرد املاکی‌ها در استان قم گفت: براساس ابلاغ دادستانی قم به اتاق اصناف که رونوشت آن به اتحادیه مشاورین املاک ارسال شده است در صورت تخطی در این موضوع با مشاورین املاک متخلف مطابق با مقررات قانونی و صنفی برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف با اشاره به برخورد با مشاوران املاک متخلف گفت: در صورت تکرار تخلف، ابطال پروانه کسب هم برای این دسته از مشاوران املاک هم پیش بینی شده است.

شهروندان قمی در صورت مشاهده خرید و فروش حق امتیاز واحد‌های نهضت ملی مسکن، می‌توانند موارد را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۷۷۵۱۲۱۲ به بازرسی اصناف اطلاع دهند. 

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر