رفع بخشی از مشکلات هیات‌های ورزشی در کمیته اقتصادی ورزش استان قم

سپهر اقتصاد-مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بخشی از مشکلات مالی هیات‌‌های ورزشی استان در چند ماه اخیر در کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان رفع شده است.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در جلسه شورای تربیت‌بدنی و ورزش استان قم که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اوایل سال جاری بنا به دستور استاندار وقت مقرر شد کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان تشکیل شود.

وی افزود: بعد از ایجاد این کمیته هیات‌های ورزشی طرح‌ها و برنامه‌های خود را به این کمیته آورده و پس از بررسی‌‌ها و نظرات کارشناسی اعتباراتی در راستای اجرای آن‌ها به حساب هیات‌‌های ورزشی واریز شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: برای نظارت بهتر بر اعتبارات تخصیص داده شده مبالغ را به حساب شخصی واریز نکردیم بلکه به حساب هیات واریز شد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این کمیته ارتباط بین صنعت و ورزش افزایش داده شده و همه اعتباراتی که تا به امروز اختصاص داده شده از کمک خیرین ورزش، واحدهای صنعتی و تولیدی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه حضور صنعت در ورزش می‌تواند باعث گسترش ابعاد مختلف این حوزه شود، گفت: سال گذشته تیم فوتسال لیگ برتری فردوس قم با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده و مالک تیم تصمیم گرفته بود امتیاز تیمش را به فروش برساند.

شیرمحمدی افزود: بعد از رایزنی‌های انجام شده مقرر شد یکی از شرکت‌های مستقر در قم امتیاز این تیم لیگ برتری را خریداری کرده و تیم‌داری کند. حال بعد از گذشت زمان یک ساله بسیاری از مشکلات مالی تیم حل شده و اکنون حدود ۳۶۰ ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی مختلف تحت پوشش این تیم هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان تاکید کرد: در این جلسه نکات بسیار دقیق و درستی از سوی دکتر آقامیری مطرح شد که باید بیش از گذشته نسبت به آن توجه کرد. به لطف خدا استاندار جدید قم نسبت به ترویج و توسعه ورزش اهتمام جدی دارد که همین موضوع باعث رقم خوردن اتفاقات مثبتی خواهد بود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر