سه هزار و ۶۰۰ تُن برنج و شکر برای ماه رمضان در قم تدارک دیده شده‌است

سه هزار و ۶۰۰ تُن برنج و شکر برای ماه رمضان در قم تدارک دیده شده‌است

سپهر اقتصاد - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: ۳ هزار و ۶۰۰ تُن برنج و شکر برای عرضه در بازار قم به‌مناسبت ماه رمضان تدارک دیده شده‌است و در صورت نیاز استان به حجم بیشتری از این اقلام، این کار انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سعید محمدی  بیان کرد: در همین رابطه ۷۰۰ تُن برنج هندی، ۷۰۰ تُن برنج تایلندی، یکهزار و ۲۰۰ تُن شکر برای مصرف خانوار و یکهزار تُن شکر نیز برای مصرف صنف و صنعت در قم درنظر گرفته‌شد و کار عرضه آن به بازار استان در جریان است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، قم در مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با محدودیتی مواجه نیست و در حال حاضر اقلام یاد شده با قیمت مصوب در فروشگاه‌های معتبر استان در دسترس قرار دارد.

وی با اشاره به تدارک مناسب کالاهای اساسی طی ایام نوروز در قم نیز افزود: در این ایام نیز سهمیه قابل توجهی از برنج و شکر برای مصرف مردم و صنف و صنعت استان تخصیص یافت که توزیع آن توانست نقش مهمی در پاسخ به نیاز بازار و مدیریت آن داشته باشد.

محمدی گفت: همچنین وضعیت ذخیره‌سازی گندم در قم برای تامین نان مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان مطلوب است و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه انجام شده تا با همکاری نانوایان، نان سفره‌های افطار مردم به بهترین صورت ممکن در دسترس ایشان قرار گیرد.

وی بیان کرد: درسالجاری نیز موضوع ترویج استفاده از نان‌ با سبوس بالا در قم، توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان به صورت جدی دنبال می‌شود و از همه مردم می‌خواهیم به منظور حفظ سلامت خود از این نوع نان که دارای خواص فراوان است، استفاده کنند.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر