طرح تشدید نظارت بر بازار قم آغاز شد

سپهر اقتصاد- مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: مرحله نخست طرح تشدید نظارت بر بازار قم با مشارکت دستگاه‌های متولی از روز هجدهم آذرماه آغاز شد و در جریان آن با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.


اکبر ابدالی بیان داشت: در گام نخست اجرای این طرح، نظارت بر کیفیت و نحوه ارائه کالاها در بازار استان تشدید می‌شود و سپس با به کارگیری گروه‌های بازرسی بیشتر، دامنه فعالیت‌های نظارتی گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به این که اطلاع‌رسانی‌های لازم در مورد اجرای این طرح از مدت‌ها قبل توسط رسانه‌های استان صورت گرفته‌است، افزود: بار دیگر نیز در این خصوص تاکید می‌کنیم، بر اساس مصوبه‌ کارگروه تنظیم بازار قم در این طرح با هر گونه تخلف صنفی از گران‌فروشی و کم‌فروشی گرفته تا سایر موارد همچون عدم درج قیمت و ندادن فاکتور برخورد شدید صورت می‌گیرد و متخلفان جریمه سنگینی خواهند شد.

وی ادامه داد: خواست ما این است که هیچ واحد صنفی در اجرای این طرح جریمه نشود،‌ یعنی تمام فعالیت‌ واحدها مطابق قانون بوده و تخلفی نداشته باشند، اما متاسفانه برخی از واحدها نسبت به رعایت قانون توجه لازم را ندارند و به تخلف خود ادامه می‌دهند که بر اساس قانون شامل جریمه سنگین و در مراحل بعدی حتی تا تعطیلی واحد و نوشتن بنر علت تعطیلی واحد در مقابل دیدگان مردم، می‌شوند.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر