فنی و حرفه‌ای رتبه نخست تعهد اشتغال قم را بدست آورد

سپهر اقتصاد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد اشتغال طی نیمه نخست سال جاری نشان می‌دهد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه عمل به تعهد اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرده‌است.


وحید وزیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون این موضوع افزود: تعهد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم برای ایجاد اشتغال در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۷ مورد بوده‌است، که بر اساس اطلاعات ثبت شده این دستگاه توانسته در این مدت زمان با ثبت ۳۷۵ مورد اشتغال بیش از ۱۰ برابر تعداد تعیین شده به تعهد خود عمل کند.

وی با اشاره به این که وضعیت اشتغال در قم توسط اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به صورت مستمر رصد می‌شود، بیان داشت، تعهد اشتغال قم در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۱۸۲ مورد بوده‌است و ما از همه دستگاه‌های استان خواسته‌ایم اطلاعات اشتغال ایجاد شده خود را به سرعت در سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط بررسی آخرین آمارهای ثبت شده توسط ۲۹ دستگاه‌ اجرایی استان در سامانه ملی رصد اشتغال نشان می‌دهد ۱۱ هزار و ۴۶۹ مورد اشتغال طی این مدت در قم ایجاد شده که با توجه به این آمار،‌ تعهد اشتغال استان در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۲ درصد محقق شده‌است.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر