مسئولان استان قم درسال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود

سپهر اقتصاد-استاندارقم گفت: در سال جدید با کوله‌باری از تجربه وارد عرصه خدمت‌گذاری به مردم شده‌ایم و باید با تلاش مضاعف مشکلات آنان را در حوزه‌های مختلف حل کنیم.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمد آقامیری در اولین جلسه شورای اداری استان که به صورت وبیناری با حضور آیت‌الله رییسی برگزار شد، بیان کرد: شعاری که رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند برای مسئولین در حکم فرمان و دستور است و ما موظف به انجام آن هستیم.

وی افزود: برنامه کاری مدیران استان در سال ۱۴۰۳ باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود؛ امسال کم‌تر استراحت خواهیم کرد تا بیشتر مشکلات مردم حل شود.

وی درادامه با اشاره به اقدامات مسئولان استان قم در سال گذشته اظهار داشت:‌ همانطور که مستحضرهستید در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اتفاقات مثبتی در حوزه معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان رقم خورد که همه آن‌ها مرهون زحمات مدیران جهادی استان قم بود.

وی ادامه داد: ما انتظار نداریم مدیران استان برخلاف قانون عمل کنند؛ اگر درخواستی از سوی مردم مطرح می‌شود که غیر قانونی است مدیران می‌توانند آنان را نسبت به این موضوع توجیه و آگاه کنند.

دکتر آقامیری افزود:‌ از سوی دیگر مدیران استان باید بدانند که قوانین تفسیر دارند و باید تلاش کنند قانون را برای حل مشکل مردم منعطف نمایند. در این تصدی فعالیت می‌کرد‌.

خبرنگار: نجمه وفایی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر