مصرف بهینه آب و حامل‌های انرژی در مدارس فرهنگ‌سازی می‌شود

سپهر اقتصاد-با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش و سه شرکت خدمات رسان آب و فاضلاب، توزیع برق و گاز استان، برنامه‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی در مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، طی مراسمی با حضور مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع برق قم و گاز استان با آموزش‌وپرورش استان تفاهم‌نامه همکاری امضا و مبادله شد.

این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی فرهنگی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های علمی و اجرایی به منظور استفاده مطلوب از توانمندی‌های مشترک به امضا مدیران این شرکت‌ها رسید.

اجرای برنامه‌های مشترک آموزشی، ترویجی و فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، برق و گاز با هدف اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه آب و حامل‌های انرِژی در بین مدیران، مربیان، دانش آموزان و اولیا آن‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش اجرای برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس توسط مروجین فرهنگ صحیح مصرف، برگزاری مسابقات آموزشی و فرهنگی با رویکرد مدیریت مصرف، هماهنگی برنامه‌های بازدید علمی مدیران و مربیان از تأسیسات، برگزاری جشنواره، گردهمایی و پویش‌های فرهنگی، برگزاری جلسات آموزشی توجهی ویژه مدیران، مربیان و والدین، اجرای طرح حامیان آب از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

گفتنی است این تفاهم‌نامه امروز در مراسمی در مدرسه صدوق به امضا مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان، مهندس مداحی قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق و رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان رسید.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

Comments are closed.