مناطق کم برخوردار بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال است

سپهر اقتصاد- مدیرکل کمیته امداد استان قم مناطق کم برخوردار را به دلیل داشتن نیروی بااستعداد و ارزان بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این مناطق شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به‌ضرورت حفظ کرامت افراد و جامعه در رسانه‌ها بیان کرد: فرهنگ‌سازی امور خیر یکی از رسالت‌های صداوسیما و کمیته امداد است که باید جدی گرفته‌شود و برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی بابیان اینکه در تبلیغات رسانه باید قدرت تلاش و انگیزه اشتغال مضاعف شود، تصریح کرد: مناطق کم برخوردار با داشتن نیروی اشتغال ارزان و بااستعداد بزرگ‌ترین فرصت برای ایجاد اشتغال و کار در کشور است.

مسعودیان با تأکید بر اینکه برای خشکاندن ریشه فقر، باید منابع خیران به سمت اقدامات زیربنایی سوق داده شود افزود: مشاوره اشتغال برای همه مزدوجین، مستعدین کار و دانشجویان یکی از راهکارهای فراگیر کردن کسب‌وکار در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد مشاغل دانش‌بنیان با پیوست فرهنگی را خاطر نشان و اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای مستمر نیز می‌تواند نگرش مردم و مخاطبان را نسبت به کمیته امداد و امور خیر تغییر دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای مرکز قم نیز در این دیدار با اشاره به آموزه‌های دینی در زمان ظهور حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: برای زمینه‌سازی یک جامعه آرمانی باید تلاش کنیم دهندگان وجوهات بیشتر و گیرندگان صدقات کمتر شوند.

وی با اشاره به فقر فرهنگی موجود در جامعه هدف نهادهای حمایتی گفت: فرهنگ‌سازی در کارهای جهادی و امدادی از موضوعات مهمی است که باید در گام دوم انقلاب جدی گرفته‌شود.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر