وجود 80 پروژه عمرانی فعال در شهر قم

سپهر اقتصاد-معاون فنی عمرانی شهرداری قم از اجرای 80 پروژه عمرانی فعال در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن ارائه گزارش از پروژه‌های در حال اجرا در شهر قم اظهار داشت: امروز شهر قم جزو فعال‌ترین شهرهای کشور در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و باوجود تمام مشکلات اقتصادی حاکم در کشور هیچ پروژه‌ای در قم غیرفعال نیست.

وی تعداد پروژه‌های فعال در اداره نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم را 80 عنوان ذکر کرد و افزود: از این 80 پروژه فعال 16 مورد آن مربوط به احداث پل، تقاطع، تونل و خیابان است که اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد ریال به آن اختصاص داده‌شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر احداث 10 بوستان و فضای سبز در دستور کار بوده که مبلغی در حدود یک هزار و 135 میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: امسال ساخت سه پارکینگ نیز در مرحله اجرا داریم که اعتبار آن سه هزار میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده و همچنین 28 پروژه در حوزه زیرساخت برقی و مکانیکی در شهر بااعتباری در حدود دو هزار میلیارد در حال اجرا است.

حلوایی زاده تعداد پروژه‌های حوزه خدمات را سه مورد اعلام کرد و گفت: 14 پروژه ساختمانی بااعتبار دو هزار و 600 میلیارد ریال، 6 پروژه هدایت آب‌های سطحی بااعتبار 753 میلیارد ریال و 3 پروژه خدماتی بااعتباری بیش از 2 هزار میلیارد ریال نیز در حال اجرا داریم

وی در پایان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام پروژه‌ها زودتر از زمان‌بندی قرارداد آن تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم خدمت کوچکی به مردم شهر قم ارائه دهیم.

خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر