کشف ۲۳ تن آرد یارانه‌ای احتکاری در قم

سپهر اقتصاد- در بازرسی از دو واحد دامداری در شهرک دامشهر قم ۲۳ تن آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کشف ۲۳ تن آرد یارانه‌ای احتکاری در قممعاون دادستان قم گفت: براساس گزارش‌های دریافتی از سپاه و نیروی انتظامی مبنی بر احتکار ۲۳ تن آرد یارانه‌ای در دو واحد دامداری شهرک دامشهر، حکم بازرسی و توقیف این اموال از سوی دستگاه قضایی صادر شد. روح الله مسلم خانی با بیان اینکه ارزش آرد‌های یارانه‌ای کشف شده حدود ۲۶۰ میلیون تومان است افزود: افراد متخلف با خرید آرد یارانه‌ای از نانوایی، اقدام به احتکار آن می‌کردند. معاون دادستان قم تاکید کرد: دستگاه قضا به شدت با افرادی که امنیت غذایی مردم را مورد تهدید قرار می‌دهند، برخورد می‌کند.
 

کالای احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم کشف شد

قم- ایرنا - فرمانده انتظامی قم از کشف احتکار ۲ هزار تخته پتو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از پارکینگ ۲ منزل مسکونی در این استان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ توحید در راستای اجرای طرح مقابله احتکار، طی هماهنگی با مقام قضایی استان با همراهی عوامل بسیج در بازرسی از پارکینگ ۲ منزل مسکونی ۲ هزار تخته پتو احتکار شده را کشف کردند. وی ارزش کالای مکشوفه را بر اساس برآورد کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این رابطه ۲ تَن متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شدند.
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر