کشف 29 فقره سرقت کامپیوتر خودرو

سپهراقتصاد-رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان حرفه ای کامپیوتر خودرو به همراه کشف 29 پرونده سرقت در استان، خبر داد

سرهنگ جعفر عباسعلی پور گفت: با اعلام چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای سواری 206 درسطح شهر قم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، سرنشينان يک دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ در امر سرقت هاي موصوف فعاليت دارند.
این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، در نهایت هویت متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.
وی اضافه کرد: .در ادامه با هماهنگی دستگاه قضائي نامبرده طي يک عمليات پليسي در مخفيگاهش دستگير و تعدادي قاب کامپيوتر و يک جفت پلاک مسروقه از داخل خودروی وی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان تصريح کرد: متهم که از یکی از شهر های همجوار به منظور سرقت کامپیوتر های خودرو های 206 به قم می آمد ، اعتراف کرد تمامی این 29 فقره سرقت را با همکاری سارقي سابقه دار به عنوان راننده انجام و قبل از روشن شدن هوا شهر قم راترک می کردند .
سرهنگ عباسعلی پور با بیان اینکه با دستگيري متهم روند سرقت اي سي يو خودرو 206 از سطح شهر مقدس قم کاهش 100 در صدي داشته است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تحقيقات پيرامون دستگيري متهم ديگر و مالخر مربوطه همچنان ادامه دارد .
خبرنگار: سید علی رضا فقاهتی
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
ارسال نظر